Sider

7. des. 2010

Application Ready To Submit!

Idag ble altså søknaden min klar til å sendes inn til ICES. Fikk scannet de siste sidene inn idag og da viste det seg at jeg var FERDIG! Etter en hel måned med legetimer, underskrifter og andre ting som måtte fikses, så var det veldig deilig og endelig trykke på knappen der det stod: Application Ready To Submit!. Så da er jeg helt ferdig og kan ikke redigere noe mer på den.

Det neste som er for meg nå er å vente. Så da tror jeg ikke det skjer stort før etter jul, så da vil jeg ønske dere alle en riktig GOD JUL og et fantastisk NYTT ÅR, også snakkes vi utpå nyåret en gang! :)

-Astrid-

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag ska också åka som utbytesstudent till USA med Explorius 2011/2012 (:
    Jag har samma organisation i usa som du, ices :D

    jag längtar till NY ! :D

    SvarSlett