Sider

25. jan. 2011

FAG !

Heisann,
Idag på skolen så hadde vi orientering om hvilke valgfag vi skulle velge i vg2, og vg3. Jeg spurte jo da selvfølgelig om hvordan jeg måtte gjøre det siden jeg skal til USA. Jeg trodde i utgangspunktet at jeg måtte finne et fag som var ca likt som sosiologi, og at jeg måtte ha matte, spansk og følge med i norsken på egenhånd. Jeg fant idag ut at de eneste fagene som jeg er helt NØDT til å ha med meg hjem fra USA for å få året mitt godkjent er matte og norsk. Altså jeg må følge med i norsk på egenhånd og ta matte faget der borte. Dette er jo helt topp, for det gjør at jeg kan velge mange morsomme fag i USA som vi ikke har her !! :D
Er ikke sikker på hvilke jeg vil ha enda, men jeg har jo fremdeles god tid !! :D
Hva må dere gjøre for å få året godkjent i Norge? :)
Snakkes ! ;-D

6 kommentarer:

  1. Hei! Jeg reiser også til USA neste år med Explorius. Linke?:)

    SvarSlett
  2. hei! skal også til usa på utveksling skoleåret 11/12. greit jeg linker deg? svar på bloggen min, er så dårlig på å stikke innom for å se om svar :)

    SvarSlett
  3. Så kjekt! Kass fag kan du velga i USA da? ;-)

    SvarSlett
  4. Masse forskjelligt trur eg ;) Hu vertssøster snakkte om at meg å hu konne varme på nåke så hette International Club som e et slags fag der me "smake" på andre land å sånt! syns d hørtes kjekkt ut :D

    SvarSlett