Sider

11. mai 2011

Informasjonsmøte!!

Hei hei!

På lørdag var jeg på informasjonsmøte i Stavanger sammen med mange andre studenter! Det første vi gjorde der var at vi tok SLEP testen. Hadde egentlig ingen anelse om hvordan den så ut, men det var en ren avkrysning prøve som var ganske enkel! Etter at vi var ferdige med testen så hadde vi lunsjpause. Det var koselig, jeg hadde lunsj sammen med to av mine venninner hjemmefra som også skal til USA med Explorius, Martha og Amalie. Og vi ble kjent med enda en student, Rebekka.


Etter lunsj startet møtet og da hørte vi på Tone og Leonie som pratet om alt fra A til Å om det å være utvekslingsstudent i Amerika og hva vi kunne forvente oss. Når jeg satt der og hørte på så følte jeg at nå begynner avreisen virkelig å nærme seg! Jeg talte dager for en stund siden, og det er under 100 dager til de første reiser på Soft Landing Camp! Jeg gleder meg !!!

1 kommentar:

  1. Nå har det gått litt opp for meg også at vi faktisk drar snart. Det er ikke lenge igjen, nå! :) Du er sååå heldig som har fått familie og vet litt!!

    SvarSlett