Sider

10. juni 2011

Fantastisk!!

Heisann alle sammen!
Idag var vi på skolen for å få vite om vi kom opp til muntlig eksamen, til alles glede så var det ingen i første klasse på vår skole som kom opp i muntlig!!! Det første som slo meg da, når jeg fikk vite at jeg ikke kom opp var at den neste prøven jeg har blir i USA!!!
Det er nå det virkelig begynner å gå opp for meg at jeg skal faktisk reise om 2 måneder! Har liksom begynt å tenke på hvilke kofferter jeg skal pakke i og slikt!
Men jeg venter fremdeles ("tålmodig") på DS-2019 som skal komme fra Usa. Kjenner at jeg har lyst til å blir ferdig med visum søking så fort som mulig! Men det er nok bare til å vente en stund til. Det er som de sier:
-Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves-

Nå skal jeg bare nyte sommeren og ha det gøy med venner og familie!!! God Sommer Alle Sammen!!!

-Astrid-

2 kommentarer:

  1. Sommer og skolefri! Me ska ha ein awesome feri! fuste stopp TT på gjøvik! LOVE YAH....... ^^,

    SvarSlett
  2. Jeg kom heller ikke opp:) god sommer!

    SvarSlett