Sider

6. juli 2011

Koffert & Vaksine

Heisann alle sammen,
Det er en stund siden jeg har blogget nå, men har ikke hatt så alt for mye å blogge om. Forrige uke var jeg på TT som er en slags ungdomsfestival i Gjøvik som arrangeres av Norges Kfuk-Kfum! Det var skikkelig gøy, og absolutt noe som må oppleves!! Var du på TT?

Da jeg kom hjem fikk jeg en mail fra Explorius som sa at det skoledistriktet jeg skulle gå i krevde at jeg hadde tatt Hepatitt A vaksinen i tillegg til Hepatitt B. Så da måtte jeg ned til legevakten å få tatt den, måtte sitte ca en halvtime i kø, men det gikk ganske greit. Så nå har jeg alle vaksinene som jeg trenger i vaksinasjonskortet mitt.

 Etter det var jeg og mamma og kjøpte koffert som jeg skal pakke i når jeg skal dra! Det ble en rød Cavalet!

Nå er det bare to uker til jeg skal til Oslo og på Ambassaden så jeg holder også på å gjøre klart alt det som jeg må ha med meg til timen min der.

Snakkes!
-Astrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar