Sider

20. feb. 2011

Litt mer om Vertsfamilien !

Hei hei alle sammen!

Da jeg kom hjem på torsdagskveld så skrev jeg en mail til vertsfamilien min og fortalte dem at jeg var veldig glad for at de hadde valgt meg og at jeg gledet meg veldig til å bli bedre kjent med dem. Har nå fått svar og de virker kjempe hyggelige og koselige mennesker! Jeg får en vertsmor,en vertsfar og en vertssøster som er like gammel som meg.

De bor i utkanten av Las Vegas, omtrent 20-30 minutter kjøretur fra sentrum. Vertsmor er lærer på en ungdomsskole og vertsfar er snekker. Vertssøster spiller klarinett i korpset på skolen, i tillegg spiller hun piano. De har to hunder som heter Maelie og Snoopy!

Til vanlig så begynner skolen klokken 7, men vertsmor sa at de kanskje skulle begynne klokken 8 neste år. Skolen er ferdig klokken halv to, noe som er veldig tidlig i forhold til det som vi går her i Norge. Skolen jeg skal gå på heter Shadow Ridge High School !

Etter skolen så er det veeldig mange forskjellige aktiviteter som jeg kan være med på. Vertsfamilien er skikkelig hyggelige, og de sier at uansett hva jeg har lyst til å gjøre så må jeg bare gjøre det !

Av og til så reiser de på turer i helgene til Utah for å besøke familie, fiske eller rett og slett bare komme seg ut av byen! De reiser også av og til til California, enten for å gå på stranden eller til Disneyland

Las Vegas er et ørkenområde og det er varmt fra slutten av Mai og til September, men av og til er det ganske varmt ut i Oktober også. Det regner ikke mye der, men det kan ofte blåse veldig. De bruker nesten ikke tykke ytterjakker!!

Vel, det var litt mer om min kommende vertsfamilie!!

-Astrid

6 kommentarer:

  1. Blir sikkert kjekt detta Astrid! Hørtes ut som ein kjekke vertsfamilie :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig spennende! :D Høres ut som om du har vært heldig med vertsfamilien din da.

    SvarSlett
  3. Ååå, så gøy at du skal bo i Las Vegas! Jeg skal også flytte til USA til sommeren, men ikke som utvekslingsstudent, sammen med faren min faktisk! Gleder meg MASSE, skal bli så deilig å komme til et varmt sted :D

    SvarSlett
  4. Så fint du har fått deg familie! Har forresten en liten utvekslingsutfordring til deg på bloggen min! :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig gøy!:) Familie hørtes kjempe koselige ut! Skal også til usa til sommeren, skal bo i Las Vegas jeg også faktisk haha :)Gleder meg masse!

    SvarSlett
  6. Takk for kommentar ! :)
    Så stilig at du skal til Las Vegas i sommer !! :)
    Jeg også gleder veldig !

    SvarSlett