Sider

13. feb. 2012

Jeg lever!!

Hei hei alle sammen!!
Er en stund siden jeg har blogget nå! Så til alle, jeg lever!!! Hehe!! Siden sist jeg blogget så har det i grunn ikke skjedd så sinnsykt mye mer enn det vanlige. Men vi spilte kamp mot Arbor View i forrige uke og da vant vi 1-0 tre minutter før slutt, noe som gjorde at vi nå ligger på første plass i vår pulje, men for at vi skal beholde den plassen så må vi vinne resten av kampene våre. Har to kamper igjen denne sesongen, og de er denne kommende uken! Utenom det så går det i skole og lekser, hehe, spennende ikke sant!?! MEN, neste helg er det langhelg og da skal jeg til DISNEYLAND i California!! Gleder meg syyyykt! Blir en super opplevelse!




Fikk også en koselig pakke i posten fra mine gode venninner Nora Serine og Annette, tuuuusen takk for pakken, det var skikkelig koselig!! 


Until Next Time da dere!!

-Astrid-

1 kommentar:

  1. wii, så kjekt! må sei eg følte meg litt bleike på det bildet der :_

    SvarSlett