Sider

17. feb. 2012

Soccer Senior Night!

Hallo alle sammen!
Idag hadde vi vår siste kamp for sesongen! (har play-off kamper neste uke, men sesongen er over nå)
Siden det var siste hjemmekamp så var det noe de kaller senior night! På senior night så blir alle seniorene på laget satt litt ekstra pris på. Jeg og Kristin var altså to av de 7 seniorene på Varsity laget i år. I pausen så gikk vi en og en frem til midtbanen! Jeg gikk sammen med Kathy og Larry, vi ble tatt bilde av mens de leste opp hva jeg hadde skrevet om meg selv og hva Kathy hadde skrevet til meg! Så fikk vi en slags goody-bag, var kjempe skjønt!! Kan ikke tro at jeg allerede er ferdig med fotball sesongen! Har iallefall hatt det skikkelig gøy, og blitt kjent med en hel del kjekke jenter!!






Og idag er det 18 dager til jeg blir 18, bare sånn til informasjon! Hehe!!

Until Next Time!

-Astrid-

1 kommentar:

  1. Har full kontroll på når du blir 18 siss ;)

    Såg veldig digg ut den bag'n du har fått der gitt ;) Litt kjipt at fotballsesongen e øve da, men du får kanskje spelt litt fotball på gøy likevel eller? Eg ska på ei fotballtrening på onsdag..

    Savne deg <3 glede meg t du komme hjem!
    gla i deg Astrid!

    SvarSlett