Sider

14. apr. 2012

8/2

Hei hei alle sammen!
Beklager at jeg ikke har blogget på en veldig god stund, men har rett og slett ikke hatt tid, og jeg har ikke hatt så lyst heller, hehe! Men, idag så fant jeg ut at det var på tide og oppdatere dere litt om hva som har skjedd her i Vegas siden sist! Som sakt så hadde jeg jo besøk av mamma og pappa forrige uke, det var helt fantastisk! Vi dro sammen med vertsfamilien min opp til Utah, til Zion National Park, og vi dro også ned til Arizona og så Grand Canyon! Var skikkelig fint begge plasser, og egentlig følte du deg som en liten maur i forhold til alle fjellene! Men vi hadde det skikkelig gøy, lange bilturer er alltid kos, syntes jeg! Men til slutt så kom dagen da mamma og pappa skulle hjem! Var trist men samtidig så er det egentlig nesten ingen tid igjen til jeg ser dem igjen, og da er jeg selv i Norge!!







































Jeg har også kjøpt meg iPhone 4s så gleder meg til å komme hjem å ta den i bruk!! Hehe!!


God Helg Alle Sammen!!

Btw, idag har jeg vært her i 8 måneder og har akkurat 2 måneder igjen!!

Until Next Time!

-Astrid-

1 kommentar:

  1. Glede meg te du komme him! Monge fine bilder!
    Stor klem<3

    SvarSlett