Sider

25. apr. 2012

Sommer og Sol!!

Hei hei alle sammen!!
I helgen som var hadde jeg det skikkelig gøy! Vi var på noe som heter Youth Conference i kirken, noe som er et opplegg planlagt og utført av ungdommer! Begynte med middag og en tale på fredagen! Han som pratet til oss hadde en veldig inspirerende tale! Lørdag var desidert den morsomste dagen! Begynte med at vi lagde et slags tivoli, eller mange leker, sukkerspinn og popkorn til barn med Downs syndrom og andre barn! Var super morsomt. Jeg holdt på med sukkerspinn maskinen, men mye av sukkerspinnet endte opp på meg i stedet for på pinnen! Haha!!! Det var også en sånn der vanntank der hvor en person sitter over vanntanken mens andre kaster ball på en blink for å få personen til å dette uti. Jeg var den personen en gang, og det var skikkelig gøy!






Været er superbra her for tiden, sommer og sol med blå himmel og rundt 35 grader daglig! Det liker jeg veldig og jeg prøver skikkelig å jobbe med brunfargen! Hehe! Så på lørdagen mellom aktivitetene våre så var jeg, Kristin, Camilla og Jencynn hos meg, badet og solet oss! Fikk litt skille!! Haha!


Senere på kvelden bar det ut i ørkenen hvor det var satt i stand en dans(disko) for alle ungdommene! De tente også et svært bål! Var skikkelig stilig!







Until Next Time!

-Astrid-

5 kommentarer:

  1. Er den groenne bikinien din? Hvor har du kjoept den?

    SvarSlett
  2. Den er min ja! :) Kjøpte den på H&M i fjor :)

    SvarSlett
  3. Va vel strengt tatt eg så kjøpte den t deg ;) ?
    uansett så tror eg d va i forfjor den blei kjøpt astrid :)

    snart e du hjemma!!

    gla i deg

    SvarSlett
  4. Gleder meg bare mer og mer til mitt utvekslingsår når jeg leser bloggen din ! Men jeg har et spørsmål: Hva kan jeg kjøpe som gave til vertsfamilien?

    SvarSlett
  5. Så gøy å høre at du gleder deg! :) Du har mye å se frem til, det kan jeg love deg! Jeg hadde med meg norske flagg, brikker med norske flagg på, en elgbamse med norge drakt på og troll, egentlig helt typisk norske ting som du finner på sånne turist butikker ! Er også en stor HIT med melkesjokolade, men kommer an på hvor i Usa du skal(hvis du skal til usa:) ) jeg bor i ørkenen her så sjokoladen smelter her når det er på det varmeste! :)

    SvarSlett