Sider

16. juni 2012

Hjemme!

Hei hei!
Her kommer et siste innlegg! Nå har jeg endelig kommet meg hjem til fedrelandet Norge! Er en helt merkelig følelse og sitte hjemme i min egen stue! Det føles liksom av og til at det bare har vært en god drøm, men jeg har faktisk klart å være på egen hånd et helt år i Vegas! *stolt*
Jeg kom hjem torsdag, og først ble jeg overasket av at søsteren min var kommet helt fra Bodø til Oslo bare for å si hei til meg!! Ble så møtt av flotte venninner på flyplassen hjemme og etterpå var det et surprise velkommen hjem party hos meg! Var veldig gøy, men ca klokken 7 så sovnet jeg på benken så da gikk alle hjem! Etter det sov jeg i 14 timer! Haha! I tillegg snakket jeg engelsk i søvne! Så jada! Ellers er alt det samme gamle her på Karmøy, og det er jeg glad for også!




Så til slutt, jeg har hatt et helt fantastisk år og til dere som sitter å vurderer å reise men er ikke helt sikker, tenk på det ordtaket som sier at det er det du ikke gjorde du kommer til å angre på her i livet! Det er så verdt det!!

Takk for meg!

-Astrid-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar