Sider

12. juni 2012

Snipp, snapp, snute, så var det eventyret ute!

Hei hei alle sammen!
Dette blir sannsynligvis det siste innlegget jeg har på denne bloggen! Er i grunn ganske merkelig å tenke på at det nå faktisk er 1,5 år siden jeg begynte å skrive her. Tiden flyr og det siste året har gitt meg opplevelser jeg ikke ville byttet ut for noen ting! Men alt har sin slutt, desverre! Denne uken har vært veldig "bittetsweet" mens jeg har pakket og begynt å sagt hadet til folk! Å si farvel er noe av det verste som finnes men jeg fant dette sitatet som gjorde det litt bedre:

Goodbyes are not forever.Goodbyes are not the end.They simply mean I'll miss youUntil we meet again!~Author Unknown
I går var det tid for graduation og da fikk vi som utvekslingsstudenter lov til å sitte på scenen og i slutten så sa det navnene våres høyt! Var litt kjedelig at vi ikke fikk lov til å ha på oss den berømte cap'n'gown å gå sammen med alle de andre seniorene, men vi fortvilte ikke for det, vi tok da saken i egne hender vi! Hehe!





























Dette året har vært en opplevelse uten like og jeg har hatt det helt fantastisk! Angrer ikke et sekund på at jeg dro!

Takk for nå!

-Astrid-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar