Sider

7. mars 2012

BURSDAGSFEIRING I VEGAS

Hallo alle sammen!
Beklager for veldig sløv blogging i det siste! MEN, siden sist jeg blogget så har jeg blitt 18 år og myndig, hehe!! Er ikke hver dag man blir det! Er egentlig ganske merkelig og tenke på at jeg faktisk regnes som voksen nå, delvis fordi jeg ikke helt har skjønt at jeg er atten og delvis fordi jeg ikke er i Norge og det å bli 18 i Usa er ikke like stort! Men jeg hadde en flott dag i går, den 5.Mars. Dagen begynte med at jeg kom ut av huset og så at Brittany og Jessica hadde pyntet bilen vi kjører med "maling"!!






Så gikk jeg på skolen, der var jeg litt i tvil om jeg skulle ta noe som de kaller for proficiency test, men det slapp jeg heldigvis! Etter skolen så kom jeg hjem og skypet med mamma, pappa og Sven Ole, det var skikkelig kjekkt! Mamma og pappa sang bursdags sangen til meg!! Etter skypingen så for jeg og Brittany til treningssenteret og trente i ca en time! Så hentet vi Jencynn og Camilla og for å spiste middag på Inn'N'Out! Det var meg, Brittany, Larry, Camilla og Jencynn som var og spiste!







På vegen hjem så tok vi noen omkjøringer som jeg egentlig ikke la så mye merke til, men da vi parkerte hjemme så trykket jeg på knappen som vanligvis åpner garasjen men den ville ikke åpnes, så sa Britt at vi bare kunne gå inn inngangsdøren! Javel, jeg la meg ikke oppi det heller jeg! Da vi kom inn sa Kathy at det lå en presang ute i garasjen på ping-pong bordet, så da gikk jeg selvsagt ut der for å se! Da jeg åpnet døren var det mørkt i garasjen, så da jeg plutselig så ansikt som hoppet mot meg å sa "SURPRISE" da hylte jeg !! Haha!! Britt hadde nemlig stelt i stand et surprise party til meg! Vi var vel en 20 stykker, vi spilte spill, spiste kake og is og bare hadde gøy! Tusen Takk til alle som kom!!


Alt i alt en helt digg bursdag!!

Until Next Time!

-Astrid-

1 kommentar:

  1. Kosligt å lesa :) men kanskje du sko ha skrevet på engelsk det sista, der du takke alle som kom ;) klem fra mamma

    SvarSlett