Sider

11. mars 2012

Oppdatering!?! Okeida!!

Hallo Hallo Alle Sammen!!
Sitter her på rommet mitt og tenkte at hvorfor ikke blogge, siden  jeg ikke har noe annet og ta meg til akkurat i dette sekundet, så her kommer et lite blogg innlegg på en søndags morgen/kveld!
Denne uken har vert lang, men helt fin. Har begynt å bli litt varmere nå så er ganske så fint med 25 grader sånn annenhver dag! Klager ikke på det nei!! Denne helgen så var jeg og shoppet treningsklær med Camilla, Jencynn og Brittany! Var skikkelig gøy og få meg nye treningsklær, fikk til og med kjøpt meg nye jogge sko!!



Etter handelen så hentet vi Kristin og så for vi på kino! Vi så This Means War, var skikkelig bra film, anbefales!! Og etter det for vi og spiste på T.G.I.F, der fikk jeg gratis is til dessert siden vi var ute og feiret bursdagen min!!

Nå er det Søndag, og i natt så stilte vi klokken en time frem så nå, iallefall i to uker eller noe slikt så er det "bare" 8 timers forskjell til dere der hjemme i Norge!

Forresten så vasket jeg og Brittany bilen hennes på Lørdag også, ganske flinke jenter må jeg si! Hehe!



Tror ikke denne uken blir så mye mer spennende enn forrige uke, men har nå litt å ta meg til!! Trene med Brittany og Camilla hver dag etter skolen!(gleder meg til å innvie de nye klærne!) På torsdag så skal koret ha konsert på skolen, så da må jeg dit å synge! Hmmmm, det var det jeg kom på i farten av det som skjer neste uke! Og bare sånn til informasjon så er det kun 17 DAGER til mamma og pappa kommer på besøk!!! Gleder meg noe syyyykt!! Merkelig og tenke på at jeg har vert i Usa i 212 dager!!!

Jau jau, håper dere hjemme i Noreg får en fantastisk bra uke!! Og til mine gode venner som befinner seg i Afrika akkuratt nå, håper dere koser dere og får med dere masse opplevelser for livet!

Until Next Time Da Dere!!!

-Astrid-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar