Sider

19. mars 2012

Overskrift?

Hei hei!
Da er det søndag igjen dere, eller det er vel egentlig mandag hos dere da! Hehe! Denne uken har gått sånn middels fort og har vært helt normal, ikke noe ekstravagant på gang! Har kommet inn i en herlig trenings rutine nå og går jevnlig på treningssenteret med Brittany og Camilla og av og til Ashleigh! På fredag som var så jobbet jeg og Hannah med historie prosjektet vårt som var å lage en original sang om livet på 50 tallet og bruke en sang som var skrevet etter 2000 som musikk. Vi laget en sang til Justin Bieber sin låt, Mistletoe! Ble faktisk ganske bra om jeg må si det selv! Kanskje jeg får til å legge ut resultatet når vi har tatt den opp!! Hehe!!


Ellers så er det bare 10 DAGER til mamma og pappa kommer!! Gleder meg i hjel!! Og idag fant vi ut at det bare er 9 skoleuker igjen hvis vi ikke teller med ferieukene!! 9 uker er jo ingenting!!! Helt sykt, jeg skal ihvertfall gjøre det meste ut av den lille tiden jeg har igjen her i statene!! Angrer ikke et sekund på at jeg dro!!
Nå til uken så skal vi kanskje på nattkino premiere av Hunger Games, gleder meg masse til den filmen! Leste boken for to uker siden og er siden blitt helt hekta! Imorgen skal jeg ha Amendments test, som består av å kunne alle de 27 amendmentsene utenatt!! Tror jeg skal klare det!! Ellers denne uken så skal jeg på Soccer Banquet som er en slags avslutningsfest for fotballen! Å i tillegg så skal jeg på konkurranse på tirsdag med koret på skolen! Blir gøy!

Håper dere hjemme har hatt og får en flott uke!!

Until Next Time!

-Astrid-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar