Sider

16. jan. 2012

Ny og spennede uke!!

Hallo hallo!
Denne uken som kommer så skal jeg først og fremst ha "eksamener" hver eneste dag, to om dagen! Ikke akkurat så kjekkt, men den positive siden med det er at vi slutter 10.40 hver dag utenom tirsdag! Å i tillegg så har jeg fri imorgen på grunn av Martin Luther King Day!!! Fin start på uken synes jeg! Neste helg blir en skikkelig bra avslutning på første skole semester, for da skal jeg nemlig til Los Angeles å shoppe i LA Fashion District og vi skal ned på stranden og ta bilder å kose oss!! Reiser sammen med Camilla og 7 andre utvekslingsstudenter å kontaktpersonen min! Gleder meg skikkelig! Jeg håper dere hjemme også får en skikkelig fin uke!




Haha, vi hadde det litt gøy på webcamera mitt her en dag!!

Until Next Time!

-Astrid-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar