Sider

11. jan. 2012

Vi møtes på midten!

Hallo hallo!
Helt sykt, men, idag er jeg akkurat halvveis i utvekslingsåret mitt!! Føles som om det var igår jeg sendte inn interesseskjema men det er faktisk et og et halvt år siden!! Idag, 11.Januar så er det like mange dager siden jeg dro til jeg kommer hjem igjen! Til nå har jeg opplevd sykt mye morsomt, jeg har fått meg mange nye venner, gått et semester på Amerikansk High School, feiret Thanksgiving og jul! Vært i Arizona og mye mye mer! Hvis de neste 5 månedene kan bli like innholdsrike så gleder jeg meg som en liten unge! Selv om det meste jeg har opplevd har vært postivt så har jeg også kjent litt på hjemlengselen! Men jeg føler for meg selv at det har bidratt til å gjøre meg til en mer selvstendig og sterk person enn det jeg var da jeg dro! Jeg angrer ikke et sekund på at jeg tok saken i mine egne hender og stupte ut i et utveksling år i Usa!! Så et lite tips til dere(hvis det er noen som leser bloggen min) som sitter å tenker på å reise på et slikt år! Ta sjangsen, det er så vert det!! Du kommer ikke til å angre!! Det lover jeg!







Until Next Time!!

-Astrid-

4 kommentarer:

  1. Noen leser bloggen Astrid :) alltid lika kjekt. Og eg trur at denne "nedtellingå" kommer til å gå mye raskere enn den før jul. Vips så e du hima igjen og begynt i 3.klasse og mimrer om det året du var i USA ;)

    SvarSlett
  2. Tiå går så fort, kanskje ikkje akkurat her og nå, men plutselig e hjemreisedatoen der.. å du sko bare ønska at du konne vore der någen månedar t..

    så e d jo bare snaue 2,5 månedar t mamma og pappa komme å besøke deg... å eg tror egentligt at tiå går mye fortare for deg..enn for oss her hjemma, for her skjer d lite.. så du går ikkje glipp av någe så helst :) nyt resten av tiå, for du får an aldri igjen!!!

    kjempe gla i deg <3

    SvarSlett
  3. Gla i deg eg o Astrid :) Klem fra mamma (ser at eg har glømt å skriva kin det fysste kommentaren va fra) :)

    SvarSlett
  4. Eg telle ner! Kos deg ei heile gru! STOR KLEM

    SvarSlett