Sider

31. jan. 2012

Nytt Innlegg? Jada!! :)

Hallo alle sammen!
Jeg har ingenting å blogge om akkurat nå, men jeg syntes det var en stund siden siste innlegg så jeg fikk lyst til å skrive et nytt, selv om det ikke har så mye innhold.! Akkurat nå så går det i det samme nesten hver dag, skole, fotball og lekser! Kan jo nevne noe av det som skal skje frem mot sommeren på min side av kloden!

Februar:
- Valentinesday
- Skal til Disneyland California
- Siste måneden med fotball på Amerikansk High school

Mars:
- Bursdagen min, blir 18 år!!
- Mamma og pappa kommer i siste uken av Mars

April:
- Spring Break
- Mamma og Pappa er her enda! :)
- Prom

Mai:
- Feire 17.Mai på det Amerikanske Kontinent!
- Siste måned med skole!
- Graduation med ICES

Juni:
- Finals Week
- Graduation med skolen
- Sommerferie!!
- Norge!

Dette var bare det jeg kom på her jeg sitter, blir nok mye mer enn det også skal du se! Men jeg er ganske fornøyd med alt det jeg har å se frem til!





Until Next Time!

-Astrid-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar