Sider

8. jan. 2012

Da var det nytt år gitt!!

Hallo!!
Ja, nå har det rukket å bli 2012! Helt utrolig å tenke på at tiden har gått så fort å at det allerede er blitt det året jeg kommer hjem! Jeg har, siden sist jeg blogget rukket å feire nyttårsaften, gått en uke på skolen, blitt forkjølet og litt diverse! Haha! På nyttårsaften fikk jeg ikke tatt noen bilder, men dere overlever nok! Når det var midnatt hjemme så var klokken kun 3 her så jeg var ute å handlet matvarer med vmor! Senere på kvelden så kom Camilla, Kristin å Jencynn over og vi satt i stuen å snakket et par timer før vi gikk på en dans som var i kirken! Det var morsomt, men annerledes enn hvordan vi feirer nyttår hjemme! Klokken 12 så slapp de ned ballonger fra taket, og vi løp ut for å se etter fyrverkeri, men det var ikke mye å skryte av! Nesten ingen lokale skyter opp selv, det er helst organisert og det var nede på the strip så vi så det ikke, men jeg så det på tv når jeg kom hjem! Men jeg hadde det gøy! Så på mandag var det tilbake til skolen igjen! Det var ikke noe morsomt, kunne godt tenkt meg en uke til med ferie, men må man så må man!






Igår da vi kom hjem fra fotballkampen mot Arbot View(som vi vant 1-0) så var det sirener og politi og helikopter rundt i nabolaget vårt! Viste seg at politiet lette etter en bevæpnet ransmann og at vi burde holde oss inne! Jeg, Camilla og Kristin skulle egentlig lage kyllingsuppe men siden vi ikke akkurat hadde så lysst til å gå til butikken så laget vi Taco med min Santa Maria Spice Mix!! Det var super godt!!!






Nå sitter jeg her og hoster litt innimellom, men det går nok over! Fikk også en gladmelding denne uken!! Mamma og Pappa kommer i begynnelsen av April!!! WIIIIIIIII! Gleder meg noe helt utrolig! Bare 11 uker!!

Until Next Time!!

-Astrid-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar