Sider

31. des. 2011

Nytt År, Nye Muligheter!!

Hallo alle sammen!
Dette blir sannsynligvis mitt aller siste innlegg i 2011! Helt merkelig og tenke på at det bare er en eneste dag igjen i dette året! Det har skjedd mye bra i 2011 og jeg håper virkelig at 2012 blir like bra! Jeg har mye moro å se frem til men også mye fint å se tilbake på i året som var! Noe av det jeg fikk oppleve var:

- Jeg ble 17 år!
- Fikk vertsfamilie i Usa! (De er helt fantastiske!)
- Reiste til England med den fantastiske LIV gjengen!!
- Fikk ferie i Mai og kom ikke opp til eksamen!!
- Fullført mitt første år på videregående!
- Reiste til TT på Gjøvik sammen med Haugaland Kretsen, helt fantastisk tur!
- Var på den Amerikanske Ambassaden i Oslo!
- Var på ferie i Oslo og Trondheim med min kjære familie!! <3
- Hadde en finfin sommer med alle mine gode venner og familie hjemme i Norge!
- Reiste avgårde på utvekslingsåret mitt til USA!
- Fått mange nye venner fra hele verden!
- Opplevd Thanksgiving, Black Friday og Jul i USA!
- Begynt på Amerikansk High School!
- Kom med på Varsity laget i fotball!


















Det var nok bare en liten brøkdel av alt som skjedde dette året, men ganske minneverdige ting! Håper listen blir minst like lang neste år, forhåpentligvis enda lenger!! Håper dere alle har hatt et helt fantastisk 2011 og at 2012 blir like bra om ikke enda bedre for alle! Ha en strålende nyttårsfeiring alle sammen så sees vi igjen til neste år!! Slenger med noen bilder fra 2011!

GODT NYTT ÅR!!!
HAPPY NEW YEAR!!

-Astrid-

2 kommentarer:

  1. Ønske deg og din amerikanske familie et godt nyttår. Stor klem fra mamma og pappa:)

    SvarSlett
  2. Godt nyttår, Astrid! Snakkes neste år :)

    SvarSlett