Sider

5. des. 2011

Hei Hå, Nå Er Det Jul Igjen!

Hallo Hallo alle sammen!
Denne uken har gått utrolig fort syntes jeg til tross for at jeg har hatt en del lekser å prøver! Spilte forresten min første fotballkamp på tirsdag, den endte 2-2! Neste uke har vi 3 kamper(treningskamper)! Det har jo også rukket å bli DESEMBER denne uken, noe jeg syntes er helt utrolig! Jeg har vært  her i 4MÅNEDER!! Jeg forstår ikke hvor tiden blir av! Men siden det er blitt Desember så har vi pyntet i huset! Ganske utrolig kan du si, men juletreet er oppe!


Det er jo ikke snø ute, og ikke kommer det til å bli det heller, hehe! Så det er noe jeg kommer til å savne litt med jula! Hehe! Også den 3.Desember så kom pakken fra Mamma og Pappa i posten! Det var julepost å da jeg åpnet den så lå der julegaver å JULEKALENDER med 24 gaver! Tusen Takk Mamma å Pappa, dere er best! Var litt morsomt fordi pakke nummer 5 var sporløst forsvunnet(Det var nemlig leverpostei, og den hadde tollerene i New York tatt bort fordi det var kjøtt) Så de tollerene sitter sikkert å koser seg med grovt brød med leverpostei å et glass melk! Haha! Men dagen ble reddet fordi på Søndag, altså i dag for meg, så kom jeg hjem fra kirken og da lå der enda en pakke til meg på kjøkkenet! Det var en pakke fra mine flotte venninner!! Tusen Takk til dere!! Oppi der lå det blant annet EN LEVERPOSTEI!! Haha, så da kan jeg ha det på skiven min på skolen på mandag! YAY!! Haha, så kan tollerene i NY bare ha det så godt! Hahah!







Idag så har jeg også sittet å skrevet addresser på en haug med konvolutter med julekort som skal sendes avgårde forhåpentligvis i morgen! Du kan si jeg er nummen i handa! Hehe!

                                                   Haha, random bilde! 



Ellers så har jeg det bare bra, og det er bare 2 uker igjen med skole før vi tar en velfortjent(iallefall i min mening, haha) Juleferie! Jeg blogger nok før det, hehe, frykt ikke! Ha en fantastisk uke alle sammen!
Until Next Time!

-Astrid-

3 kommentarer:

  1. God Jul i stuå :) D der såg skikkelig digg ut.. du får nyta førsjulstiå så godt du kan enn så lenge.. når du blir student itte videregående blir "livet" et annet..haha.. her i leiligheten e d ikkje ein ting som minne om jul..bortsett fra en pepperkakeboks som står på kjøkkenet.. har ein eksamen ijen, så ska eg prøva å få litt julastemning eg og!!

    kos deg me pakkekalenderen.. i år va d visst bare du og Jens som hadde vore snille :) <3

    SvarSlett
  2. Oi, så tidligt dei bjunne med pynting!
    Kos deg med amerikanske tradisjonar! <3

    SvarSlett
  3. ser kjekt ut me amerikanske jul! håpe du kose deg masse <3 + de va bra du fekk leverpostei sjå ås då ;-)

    SvarSlett