Sider

9. des. 2011

Hu hei hvor det går!

Hei hei!
Ja, da blogger jeg visst igjen da! I skrivende stund så er jeg nesten helt ferdig med en helt forferdelig travel uke på skolen! Så jeg gleder meg en hel haug til imorgen, å fredag! Denne uken har det vært spirit week på skolen, hvor vi da kler oss ut tilpasset forskjellige temaer hver dag! De kaller uken for "Winter Wishes". Jeg har ikke vært så flink til å kle meg etter temaene, men imorgen skal jeg trø til! Da er det nemlig snowman day og man skal kle seg i hvitt! Har også hatt tre treningskamper denne uken, med seier i alle sammen! Jeg fikk også spille litt i alle kampene, og det var gøy! Idag, torsdag var nok desidert den travleste dagen av alle! Først var jeg på skolen, rett etter det bar det avgårde til fotballkamp, borte mot Clark High School, og etter det holdt jeg på å komme for sent til julekonserten med Jazz Band og Kor, men jeg rakk det heldigvis! Etter det igjen så bar det endelig hjemover, men jeg måtte gjøre matte lekser så det ble ikke noe avslapping, men jeg har kost meg!
Slenger med et bilde av den flotte kor kjolen som jeg måtte ha på meg på konserten! Haha, den er jo bare helt fantastisk, syntes dere ikke? 
Vi har også klart å begynne å henge opp litt julelys utenfor, men vi er ikke på langt nær ferdige, men fikk ihvertfall startet! 





Håper alle hjemme har hatt en fantastisk uke! Jeg har bare en uke igjen med skole før jeg tar to og en halv uke ferie! Skal bli så deilig!!! Kos dere i helgen folkens!

-Astrid-

3 kommentarer:

  1. Hhaha, digge overskriften, Astrid! Du fekk meg te å le :D Men den kjolen såg verre ut når du bare viste an da, va ikje så galen når du hadde an på deg. Du va nok den så va finast i den kjolen der, morr! Kos deg masse :D

    SvarSlett
  2. Likte Nora sin kommentar og blogginnlegget ditt. Klem fra mamma :)

    SvarSlett