Sider

27. des. 2011

From Norway With Love!

Hei hei alle sammen,  jeg satt på rommet mitt i kveld og kjente at jeg savner Karmøy, familie og venner! Spesielt nå rundt juletider! Så for å prøve å få snudd litt på humøret dro jeg frem den flotte boken som mine kjekke venninner Kristin, Nora-Serine, Camilla og Annette lagde til meg og begynte å lese!


Det trillet noen tårer mens jeg satt og leste alt det flotte som folk har skrevet til meg! Men det gav meg mange smil og litt latter også! Jeg er heldig som har så flotte venner og familie som jeg vet bryr seg om meg og som venter på meg når jeg vender nesen østover igjen! Jeg er så glad i dere alle sammen! Så pass godt på dere selv så skal jeg gjøre det samme! Tusen takk for alle fine ord som dere har samlet til meg! De gav meg en skikkelig oppmuntring nå i en stund jeg trengte det!!


-Astrid-

1 kommentar:

  1. Savne deg o, Astrid! Kos deg masse! Me e her når du komme tebars <3

    SvarSlett