Sider

23. des. 2011

Kvelden før Kvelden i Kveld!

Jaja, dere, da var det lille julaften allerede da! Jeg kan ikke tro at tiden har gått så sinnsykt fort! Men her i Vegas så er det jo egentlig bare bittelille julaften for de åpner ikke gaver å slikt før på søndag! I dag får vi besøk fra Arizona av søsteren til vmor og hennes familie! Det blir skikkelig koselig! I går lagde jeg, tro det eller ei, 92 julemenn, og de ble faktisk ganske gode også! Ellers så var det i går jeg fant ut at man kan se jul i blåfjell på internet explorer, det fortalte Camilla meg! Så da satt jeg å så episoden for lillejulaften mens dere alle lå å sov! Jeg må innrømme at den helt skikkelige julefølelsen er ikke kommet enda, men kanskje den kommer i kveld!?!  Skal iallefall se Grevinnen og Hovmesteren på youtube, så da blir det nok sving på sakene skal dere se! Tenkte også at jeg skulle pynte litt på bloggen for jule anledningen, og mange av dere har sikkert allerede fått det bilde i posten, men men! Hehe!

Jaja, da sender jeg dere alle en skikkelig varm julehilsen fra Nevada ørkenen! Håper alle koser seg og nyter juletiden! Og ikke glem Grevinnen og Hovmesteren dere!! Blir ikke jul uten den!!
GOD JUL!!
MERRY CHRISTMAS!!
FELIZ NAVIDAD!!

-Astrid-

2 kommentarer:

  1. God Jul Astrid, me har nå Eivind og Halvor på besøk. Marlin og Jens Harald har kjørt til mormor ein tur, så nå vente me bare på julekvelden. Kos deg masse, men din "familie" og venner. Stor julaklem fra mammen. GLA I DEG !

    SvarSlett
  2. God Jul, Astrid! Håpe du storkose deg me julafeiringane! Glad i deg! <3 Klem fra Trine!

    SvarSlett