Sider

20. des. 2011

Leksene da, Deres Majestet!?! Hva med Leksene!!??!

Hallo hallo!
Jeg beklager skikkelig for veldig dårlig blogging for tiden. Men jeg må igjen si at jeg har det ganske travelt, og det er ikke alltid jeg orker å sette meg ned å blogge heller, hehe! MEN, jeg blogger nå!
Ja, altså, det begynte fredag for en uke siden, da var jeg på et juleparty hos kontaktpersonen min, Cheryl, det var jeg og alle andre utvekslingsstudentene som har henne som kontaktperson. Vi hadde det skikkelig morsomt, med pakkelek og diverse! Først fikk jeg både film, popkorn, sjokolade og diverse til en filmkvel, men den gaven ble stjålet fra meg så jeg endte opp med sokker! Haha! Men men, skal ikke klage!











Så var det klart for min siste uke på skolen før den etterlengta juleferien! Vi hadde da to seriekamper og vi vant begge to! På torsdagskvelden etter kampen så hadde vi Norwegian Night hjemme hos meg med alle de flotte norske jentene her! Vi lagde grøt, og Kristin hadde med seg skoleboller og Ingrid hadde med seg lusekatter! Nam sier bare jeg! I tillegg til det så så vi Tre Nøtter til Askepott for å komme litt i julesteming!








Ellers så har jeg ENDELIG fått juleferie i nesten 3 uker! Og jeg nyter det!! Hehe! Men i tillegg så er det helt utrolig at det allerede er jul DENNE uken!! Tror aldri jeg har hatt en så rask Desember før, den har liksom flydd! Og aldri har jeg hatt et så raskt høst halvår heller, så hvor fort det kommer til å gå etter nyttår blir helt utrolig å tenke på! Idag var jeg på trening å etterpå gikk jeg og Kristin å fikk massasje! Det var herlig! Så shoppet vi litt så nå har jeg bare en gave igjen!

Tror litt av grunnen til at denne Desemberen har gått så fort er at det ikke akkurat er noe julevær her, det er liksom temperatur som en fin April dag!! Hehe! Interessant opplevelse! Da er dere iallefall litt mer oppdaterte på hva som foregår i Vegas for tiden! Siden jeg har juleferie så skal jeg prøve å blogge litt mer men jeg lover ingenting! Men jeg lover et innlegg etter jul om hvordan det var å feire det her i USA!
Until Next Time!

-Astrid-

1 kommentar:

  1. Så kosligt! Likte den jakkå du hadde på deg når du lagte grøt, den va kule!! Glede meg te skype seinare ;*

    SvarSlett