Sider

27. nov. 2011

Thanksgiving Weekend!

Hallo hallo alle sammen,
 Da har jeg akkurat kommet tilbake til Las Vegas etter en ganske så fin Thanksgiving helg nede i Arizona! Vi besøkte hele familien på Kathy sin side, og det var skikkelig gøy! Vi ankom på fredag ettermiddag og da dro vi rett til huset til onkelen til Brittany, David. Der var hele gjengen samlet til å spise Thanksgiving middag! Det var et super godt måltid!! De hadde et ganske stort hus og hoveddøren var helt spesiell, måtte bare ta et bilde med den for å vise hvor stor den var! Kathy sa at du lett kunne fått besøk av Gygrid fra Harry Potter! Det var skikkelig koselig å møte slekten deres og oppleve min aller første Thanksgiving!






Etter at vi hadde spist begynte vi å se gjennom reklame aviser med tilbud som skulle på salg på Black Friday som var om kvelden, eller natt til fredag.! Jeg måtte jo selfølgelig få med meg det, ikke akkurat noe som er mer amerikansk! Så når klokken var 8 bar det avgårde først til Walmart! Alt som skulle selges på "ekstreme" tilbud stod på paller og var pakket inn i svart plast slik at ingen kunne få tak i det. Folk flokket seg rundt for å være først! Var helt sykt hvor griske folk var når pallene ble åpnet, en dame hadde fått tak i et spill men en annen dame grabbet det ut av hendene hennes! Etter at vi hadde gått hadde det visst også startet en slosskamp på Walmart! Vi stod da i kø utenfor Target, der stod vi i 3 timer! Da slapp de inn 30 mann hvert 15 sekund ved midnatt! Vi fikk tak i det vi skulle der heldigvis! Etter Target så for jeg, Tara, Mike og delvis David(han for hjem en stund og kom tilbake) til staples og satte oss utenfor der sånn rundt 3 om natten. Der satt vi til klokka var 6, da åpnet butikken og jeg fikk komt meg inn å kjøpt Kindle'en min!!!
Ville tilstander, men super morsomt også! Haha! Forresten så ga de som jobbet på staples oss donuts og kaffe! haha!






Dagen etter så sov jeg helt til klokken var 4 så det var ikke så mye som skjedde da! Men på lørdagen så var jeg og fikk en times massasje! Var helt herlig! Etter det var jeg å handlet litt før vi for hjem til den andre broren til Kathy og slappet av! Senere om kvelden for vi til tempelet/kirken som er hovedkirken der i Arizona, og de er kjent for å pynte hele ute området sitt til jul! Det var et helt fantastisk syn!!


















Alt i alt så hadde jeg en super helg som jeg skulle ønske kunne vart lenger, men slik er det nå, at man alltid må tilbake til hverdagen! Men, jeg trøster meg med at det er kun 3 uker igjen med skole før det er juleferie!!!! Håper dere hadde en fin helg også!

-Astrid-

3 kommentarer:

  1. Jeeez - ville tilstander kan en vel tryggt sei ja! Godt du fekk tak i d du sko då ;)

    SvarSlett
  2. Ser kjempekjekt ut med jul in the US :) Heldige du som får oppleva dette, så får du ta med deg tips him t neste jul når eg og deg ska pynta i Østremnesvegen ;) Klem fra mamma

    SvarSlett
  3. Sikkert kjempekjekt å feira Thanksgiving i USA! Håpe du kose deg masse :) Savne deg!

    SvarSlett