Sider

16. nov. 2011

Tryouts!

Hallo,
Vil bare oppdatere dere om at denne uken så har jeg tryouts i fotball, eller soccer som de så fint kaller det her! Er litt nervøs for fredagen når vi får vite hvilket lag vi kommer med på, og om vi i det hele tatt kommer med, men jeg føler at det har gått bra til nå ihvertfall! Og jeg gir mitt beste hver gang og da kan man ikke gjøre stort mer! Men idag på tryouts så var vi 23 jenter som var på hovedbanen, resten på den andre banen, og vi på hovedbanen fikk beskjed om at vi hadde god sjangse til å komme på Varsity laget! Det hadde jo vært super kult å kunne si at jeg kom med på Varsity laget deres, så jeg skal trø til de to neste dagene å håpe på det beste!




-Astrid-

3 kommentarer:

  1. Stå på Astrid :) Stor klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Lykke t dei neste dagane ;D Eg har troen på deg ;)

    SvarSlett
  3. Du får gøtsha på... eg har truå på deg :)
    husk å ha d kjekt og :)

    eg e stolt av deg, uansett <3
    miss u

    SvarSlett