Sider

5. nov. 2011

"People at Walmart"

Hei hei !
Idag hadde jeg en gankse norsk dag egentlig! Ikke det at jeg snakket så mye norsk eller at jeg gjorde norske ting, men været i dag ble ganske likt som i Norge og det var ganske herlig! Tro det eller ei, men på fjellene som er rundt oss her i Las Vegas så kom det snø! Men norsk som jeg er(selv om jeg fryser ofte om morgenen og vmor gir meg ofte kommentaren, :"er ikke du norsk å vandt til kaldt vær?") så gikk jeg i shorts, haha! Sant skal sies at det var etter fotballtreninga da og jeg var ikke ute så altfor lenge, men vi tok turen til Walmart! Er sikkert ikke et så kjent fenomen i Norge med "People at Walmart", vi har jo ikke engang Walmart, men uansett så er det ganske mange rare folk som går på Walmart. Men det er en liten "joke" som vi ofte snakker om når vi er på Walmart, så siden jeg hadde et aldri så lite originalt antrekk så ble jeg idag stemplet av vmor som "The Norwegian at Walmart!" Hehe!
                                 Et eksempel på en original walmart kunde(Bilde tatt fra google)


                                                    Og her har du kopien! Haha!




Nå er det helg og jeg har ingen lekser! Lykke! Hehe! God Helg alle sammen!

-Astrid-

4 kommentarer: