Sider

7. nov. 2011

Roasting Party!

Hei hei!
En liten oppdatering fra helgen som  var! Jeg hadde en helt fantastisk morsom lørdagskveld denne helgen, jeg var nemlig på Roasting Party hos Tess. Det betyr at vi tente bål i hagen hennes(hun har bålplass så vi satte ikke fyr på hagen, haha!) og i tillegg til det så så vi film ute! Dette var en skikkelig amerikansk opplevelse for meg, for jeg har aldri sett film ute i det fri før, men det var kjempe morsomt!





Vi hadde også en regel som sa at om du ville spise noe så måtte du "grille" det først, og hvis du grilla det måtte du spise det! Det var en ganske morsom regel, for vi grilla, eller roasted mange nye og ikke så veldig tradisjonelle ting. Jeg prøvde meg for eksempel på å grille starbursts, og det var faktisk ganske godt!







Etter at vi hadde grillet en stund beveget vi oss bort til lerretet og vi så "Dragetreneren", vi så den riktig nok på engelsk da! Jeg syntes det var ganske kult at den ene hovedpersonen i filmen het Astrid!






Jeg hadde en fin fin helg, og gjett hva!!? Det er bare to skoledager igjen til neste helg begynner, for jeg har nemlig 4 dagers helg denne uken!! Wiii!

-Astrid-

3 kommentarer:

  1. åå, det såg kjekt ut! :D

    SvarSlett
  2. Håpe Astrid va ein kvinnelig rolle? Eg vett Marlin e ein mannsrolle i Finding Nemo- filmen.. haha..
    Såg kosligt ut :)

    SvarSlett
  3. Det va ei dama ja! :) haha :)

    SvarSlett