Sider

24. nov. 2011

Thanksgiving!

Hallo hallo,
Da har jeg ENDELIG faatt den etterlengta langhelga mi og i morgen er det selveste Thanksgiving! Jeg gleder meg noe enormt baade til aa oppleve Thanksgiving og all den gode maten det snakkes om, hehe! Jeg skal til Arizona denne helgen saa det blir morsomt, faar jo ogsaa enda en stat jeg har vaert i da!! Paa fredag saa skal jeg ut aa shoppe paa det som de kaller Black Friday som er en dag der bokstavelig talt ALT er paa salg! Ryktene her sier at vi skal ut aa shoppe ca 3 om natta, haha! Mer amerikansk blir det ikke! Jeg gleder meg ihvertfall! Idag skal vi forresten pynte juletreet siden vi ikke kommer hjem for sondag saa pynter vi det i dag! Tidlig sier du!? Ja kanskje det, men det bryr ikke jeg meg om, for juletreet er favoritt dekorasjonen min rundt jul!! Kos dere i helgen saa lover jeg aa blogge etter helgen med oppdateringer fra Thanksgiving!

-Astrid-

2 kommentarer:

  1. Sikkert kjempekjekt å feira thanksgiving :D kos deg masse!

    SvarSlett
  2. Eg har pynta litt til jul i leiligheten i Bodø og, men någe juletre e d ikkje plass t :) håpe du får ein fine thanksgiving :)

    SvarSlett