Sider

22. okt. 2011

Homecoming Game!

Hallo alle sammen!
Nå har jeg altså vært på "The Homecoming Game" som er den viktigste kampen i hele sesongen, og det er kampen dagen før homecoming dansen! Det er også dagen da alle klassene viser frem flåtene som vi har jobbet med i flere uker! Jeg fikk være pirat på Juniorene sin flåte, siden jeg var med å laget den! Var super morsomt, selv om vår flåte ikke vant da! Vi tapte kampen, men ellers hadde jeg det kjempe gøy! Go Mustangs!!













                                          Vår flåte, temaet vi hadde var Peter Pan! 



            Denne flåten vant! (Jeg syntes ikke den var den beste og mest kreative selv, men, men!)







Nå skal jeg gå å legge meg slik at jeg er skikkelig uthvilt til imorgen! Da er det homecoming date og dans! Gleder meg!! Jeg blogger nok Søndag igjen! Ha en fin Helg!!

-Astrid-

3 kommentarer:

  1. Så tøffe flåte dokke hadde! Såg kjempekjekt ut :D

    SvarSlett
  2. ååå, det såg kjempekjekt ut!!! :D

    SvarSlett
  3. Nai, så kult!! D Det såg sykt gøy ut!! Dokkas flåte va rå!! Kos deg på homecoming!! :D

    SvarSlett