Sider

14. okt. 2011

Lite Blogging!!

Hallo,
Som jeg har sakt tidligere så har det ikke blitt så mye blogging i denne perioden, men det skal jeg prøve så godt jeg kan å ordne opp i! Ikke det at det har skjedd så mye spennende i det siste, men iallefall neste uke blir det forhåpentligvis noe som skjer, da er det nemlig Homecoming Week!! Det gleder jeg meg skikkelig til!
                                                 Savne dokke!! <3
Siden sist jeg blogget så har jeg gått nesten en hel uke til på skolen, denne uken hadde jeg en del prøver og en del lekser, så jeg gleder meg nok en gang til helgen å til å kunne gjøre det jeg selv vil! Fikk også en liten overaskelse av Connor denne uken, han og familien hans hadde bakt forrige søndag og han kom over med litt av resultatet slik at vi kunne få smake! Likte spesielt den ene! Hehe! De heter forressten "Cake Pops" og er egentlig kake på en slikke pinne, var ganske gode!


Ellers så har jeg også funnet meg kjole til homecoming, men jeg vil ikke legge ut bilder av den før neste helg når jeg har den på meg, så dere får vente i spenning! Neste uke skal jeg ha fremføring i sosiologi om kulturen i et spesielt land, og gjett hva? Min gruppe har Norge, så det blir gøy tror jeg!! Ihvertfall litt mindre å lese på siden jeg kan det meste fra før! Hehe!
Jaja, nå må jeg gå å spise middag å så skal jeg bort til Tess å jobbe med noen plakater til homecoming!! Vi sees!!

-Astrid-

2 kommentarer:

  1. Homecoming week blir sikkert rååått! :D

    SvarSlett
  2. Han Conner virke ganske greie i gronn!!! Glede meg te å sjå kjolen!

    SvarSlett