Sider

8. okt. 2011

It's Friday, Friday!!

Hallo alle sammen!
Da er det endelig helg igjen! Jeg er veldig glad i helger, noe dere kanskje har merket! Hehe!! Men jeg var jo ganske glad i helgene hjemme også så det er ikke noe nytt! Er litt misunnelig på de hjemme som har fått høstferie nå, mens jeg må på skolen, men jeg trøster meg med at jeg får juleferie en uke før de hjemme! Hehe!
Denne uken har jeg gjort mye lekser og hatt min første sosiologi prøve, fikk en B på den så jeg var ganske fornøyd med det! På tirsdag hadde jeg meg en hvil på rundt 15 minutter og da jeg våknet så hadde det kommet en pakke i posten til meg! Det var en pakke fra min kjære søster! Jeg hadde ingen aning om hva som var oppi så jeg fikk en gledelig overaskelse da jeg åpnet den!
                                   Tusen Takk Marlin!!! :-D (hehe, har allerede spist sjokoladen ) 

På onsdag var vi på noe som de kaller Standards Night i kirken istedetfor å gå på mutual med bare jentene. Det var ganske morsomt. Vi lærte om dating, eller "retningslinjer" vi burde følge når vi skulle velge hvem vi skulle date og hva som var ok å gjøre på en date! De hadde da laget et lite skuespill/gameshow som het The Dating Game! Var ganske morsomt å se på!!


Etterpå kjørte vi hjem og spiste brownies!! Og jeg fikset noen lekser til Amerikansk Historie før jeg gikk og la meg!


Været har denne uken vært litt kaldere som jeg nevnte i det forrige innlegget og det har faktisk regnet en del! Derfor gledet jeg meg hver dag til gym timen til å kunne gå ut å løpe, men hver gang sa de at vi måtte være inne fordi noen kunne gli på banen!! (folk er altså ikke vant med regn her!) Tok noen bilder for å vise litt av været, hehe!!



Nå skal helgen nytes! God Høstferie til alle hjemme!! Kos dere!

-Astrid-

2 kommentarer:

  1. nice :D så fine jakka du hadde!

    SvarSlett
  2. Bare hyggeligt ;)

    Helg e alltid kjekt, e så lett å slappa litt for mye av i helgene..d e litt skummelt..
    Va ein kjempe fine jakka :)
    kjekt å snakka me deg i går <3

    SvarSlett