Sider

28. okt. 2011

Skolefri=Skoleboller?

Heisann alle sammen!
Siden jeg har fri i 4 hele dager så hadde jeg lyst til å finne på noe! Så da fant jeg ut at jeg like gjerne kunne prøve meg på å lage skoleboller! Har aldri laget boller selv, bare sett på mamma når hun laget dem, så jeg var litt nervøs på hvordan de kom til å se ut, men resultatet ble faktisk bra, og de smakte godt!


Ellers så fikk jeg endelig sovet lenge, hehe! Selv om jeg begynner å bli godt vant med å stå opp klokken 5 så er det alltid deilig å vite at du kan sove så lenge du vil! Jeg har det bare bra og koser meg fremdeles i storbyen Las Vegas! Idag kjøpte vi to stoooore gresskar som jeg og Brittany skal skjære ut, så jeg skal få lagt ut bilder av resultatet!  Nå skal helgen nytes skikkelig!

-Astrid-

2 kommentarer:

  1. Dei va sikkert goe ja :) Flinke baker du Astrid. Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Nammis - eg baka både brownies me fudge og peanøtter, samt boller me vaniljekrem i helgå ;)

    håpe du har hatt ei flotte helg ;) <3

    SvarSlett