Sider

4. okt. 2011

Update!

Hallo hallo alle sammen!
Nå har det gått en liten stund siden sist jeg blogget, men det får våge seg! I helgen så var vi en liten gjeng å så etter kjoler til homecoming men vi fant ingenting dessverre! På lørdagskveld så var jeg å Connor ute å jogget, vi jogget 4 miles å det tok ca 1 time! Må si jeg ble litt stolt av at jeg ikke stoppet en eneste gang på den timen!! Hehe!

Var på Whole Foods i går å da fant jeg Jarlsberg ost fra tine og jeg fant røkt laks fra Norge!! Jeg kjøpte litt Jarlsberg men ikke laks, hehe!


Har også vært på uswirl et par ganger som er frozen yogurt, å jeg må si det begynner å bli en favoritt hos meg ihvertfall! Så hvis du noen gang er i Usa så ta turen innom der!! (vanilje med oreo er best, hehe! )
Ellers så har det ikke skjedd så alt for mye denne uken, men det har vært litt deilig egentlig! Hatt litt mindre lekser og litt mer tid til å gjøre det jeg har lyst til!Dette ble et litt rotete innlegg, men det får så være, hehe!!  Håper dere har hatt en fin start på uken hjemme i Norge!!

-Astrid-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar