Sider

28. sep. 2011

En god ukestart!

Hallo,
Har ikke noe spessielt å blogge om, men blogger litt alikevel! Det har vært en ganske god start på denne uken, har hatt betydelig mindre lekser, har forbedret karakterer og hatt litt tid til overs til å gjøre det jeg vil! Det er noe jeg kan vende meg til!

Det henger jo mange plakater i alle klasserommene her med sitater og inspirerende ord og idag så jeg en jeg likte ganske godt, det stod;
                         "An expert in anything was once a beginner"
                                            Slenger med et bilde av skolebeviset mitt! 


Idag var jeg på fotball trening igjen, det var ganske gøy! Begynner å venne meg til å trene i denne varmen og jeg forbereder meg med å drikke mye vann hele dagen! Føler jeg begynner å komme i form å det er herlig!!

I morgen er det onsdag og det betyr at halve skole uken er ferdig!! Det liker vi! Hehe! Har ikke så mye planer for uken, men skal kanskje ut å shoppe å se etter en kjole til homecoming!

Jaja, var ikke et så altfor innholdsrikt innlegg men det får våge seg for denne gang ! Hehe!

Ha en fortsatt fin uke alle sammen!!

-Astrid-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar