Sider

16. sep. 2011

Tordenstorm, bunco og matteprøve!!

Halloen alle sammen!
På de siste tre dagene så har jeg gjort en del. Det meste er jo selvfølgelig skolearbeid, hehe! Ikke noe sjokk der akkurat, men jeg har også fått litt tid til andre ting også! Natt til onsdag fikk jeg meg en skikkelig overaskelse midt på natten. Jeg bråvåknet nemlig klokken 3 til et heidundrene brak! Det var tordenstorm på gang!! Jeg liker ikke torden og lyn så jeg var ikke helt komfortabel i den timen som fulgte. Det var ganske skummelt for det var ganske nære så tordenet var HØYT!!! Men jeg overlevde, var bare ganske trøtt neste morgen for det holdt meg våken ca en time!! (det er ikke jeg som har tatt bilde under)

Idag, torsdag så var jeg på skolen og etterpå gjorde jeg litt mattelekser, og pugget litt matte regler. Skal nemlig ha min aller første matte prøve i morgen! Jeg føler ikke at matte er min sterkeste side når det gjelder skole, så wish me luck!

Men jeg fikk meg en liten pause i lekse arbeidet idag, var nemlig med Kathy bort til en av hennes venninner, Christy og der var vi 9 damer som spilte et terning spill som heter Bunco! Det var kjempe morsomt og jeg vant premie!! Det er ikke dårlig når det er første gang jeg spiller! Imorgen er det Fredag, og det betyr helg!! Jeg kjenner jeg gleder meg alltid til helgene, for da kan vi gjøre masse morsomme ting og ikke bare lekser!! Hehe! Håper dere hjemme koser dere også!! Dere får jo helg et par timer før meg!! Hehe, God Helg Alle Sammen!!

-Astrid-

2 kommentarer:

  1. lykke te, astrid! matteprøven går nok bra :)

    SvarSlett
  2. Lykke t me prøven!! Detta klare du kjempe bra, d e eg sikker på :) God helg t deg og :)

    SvarSlett