Sider

17. sep. 2011

American Football and a homecoming date!! :D

Hei Hei alle sammen!!
Igår begynte det en ny helg, og det liker jeg!! Hehe! Men det ble en spessiell dag i går også! Slik gikk den for seg!
Jeg var først på skolen og hadde min aller første matte prøve, følte den gikk ganske greit med tanke på at matte ikke er min sterkeste side! Etter skolen gjorde jeg faktisk litt lekser og tok med en dusj før det bar avgårde til min aller første amerikanske fotballkamp på skolen! Det var Shadow Ridge mot Legacy. Vi tapte kampen men det var skikkelig moro å se på alikevel! Men sant skal sies, jeg skjønte ikke bære av hvordan spillet fungerte i det hele tatt! Haha! Jeg følte jeg var midt i en skikkelig amerikansk film, for det var akkurat slik du ser på film!!











Da jeg kom hjem etter kampen fortalte Larry meg at når de kom hjem så stod det en pakke til meg utenfor døren! Det var en stor melpose med mitt navn på og et ark med en "oppskrift" til homecoming på! Der stod der "sift through the flour to see who is asking you". Så da måtte jeg jo bare begynne å lete da!!







Det var ikke stort å finne oppi den melposen så da levde jeg fremdeles i uvisshet om hvem det var som hadde spurt meg! Men, etter en liten halvtime så ringte det på døren! Jeg gikk ut og åpnet, og der stod Quinn me skjorte, slips og blomster og sa" Sorry I gave you the wrong flowers, do you want to go to homecoming with me?" Det var superskjønt, jeg ble helt rørt!! Selvfølgelig sa jeg ja, så nå har jeg fått meg date til homecoming i oktober!!

-Astrid-

3 kommentarer:

  1. Såg kjempekult ut på fotballkamp! Og så snålt når han sporte deg, akkurat som på film :D

    SvarSlett
  2. Aaaw, så snålt!!
    Hørres ut så du har d knallgøy! :D

    SvarSlett
  3. Så skjønt kossen han spurte deg te homecoming!!!!! *like*

    Hilsen Tine (venninna av Marlin) :)

    SvarSlett