Sider

7. sep. 2011

Langhelg, skole, lekser å fotball(Soccer)!!

Hallo hallo alle sammen, 
Beklager at jeg ikke har blogget så mye i det siste men det skjer så mye akkurat nå for tiden, som jeg sa i forrige innlegg at tiden bare flyr forbi. Men, uansett, forrige helg var altså langhelg på grunn av at mandag var Labor Day(noe som ligner på det vi har 1.Mai). Jeg hadde en skikkelig bra helg, var sammen med gode venner, hadde det gøy og på søndagen var vi på en Baby Blessing, noe som ligner en dåp, bare at de velsigner/ber for barnet istedet for å døpe det!
Etterpå var vi i selskap hos foreldrene til barnet, der fikk vi middag, og det var kjempegodt!!
På mandags kveld lagde jeg min favoritt dessert, Dronning Maud Pudding, og det var en hit hos samtlige, tror jeg!!

Tirsdag var det opp å på skolen igjen, for min del kunne langhelgen vart litt lenger, haha! Men skole må til, selv om det er kjedelig innimellom! Så Mandag hadde jeg en lang matte lekse som jeg satt med i noen timer på ettermiddagen. Ble litt lei av å sitte inne hele tiden så jeg tok likesågodt med meg matteboka ut i bakgården og satte meg der! Vi hadde også middagsbesøk av 3 misjonærer fra området her, det var skikkelig hyggelig! 
Idag, Onsdag var jeg på et fotball(soccer) møte rett etter skolen, og der fikk vi info om datoer og tryouts å lignende. Jeg tror jeg vil prøve meg på fotball! Det er en vintersport her så det er fra November til Februar, bare 4 mnd! Håper det blir gøy! 
Har ikke tatt så mange bilder i det siste så jeg bare slenger med noen tilfeldige jeg har tatt til nå! 






-Astrid-

3 kommentarer:

  1. Så gøy me långhelg!!:D haha, eg o lagte dronning maud pudding for någen dagar siden! men eg hadde visst liiitt for mye sukker i! søte å go!:D hahaha! Kosa deg masse videre! <3

    SvarSlett
  2. hørtes ganske så fristandes ut me långhelg ja! :D

    SvarSlett
  3. Åå flinke du e som har lagt desert og klædnå dine va fine! Håpe alt e bra:D

    SvarSlett