Sider

25. sep. 2011

Mount Charleston!

Heisann,
Idag så var det først og fremst bursdagen til Rosalie, så Gratulerer med dagen til deg!!
Vi skulle opp til Mount Charleston idag sammen med en hel gjeng med ungdommer fra kirken! Det var skikkelig gøy! Da vi kom opp der og kom ut av bilene så var det akkurat som om å komme hjem! Det var bare 12 grader utenfor og jeg må innrømme at det var litt herlig!
                                                     Gratulerer med dagen Rosie!!


Det første vi gjorde da vi kom frem var å begynne med forskjellige aktiviteter! Vi ble delt inn i 4 grupper og vi gjorde 3 aktiviteter. Skulle egentlig gjøre 4 aktiviteter men det begynte å regne skikkelig så vi løp under taket! Deretter spiste vi middag, en slags form for taco, var ganske godt!





Vi ble litt våte så jeg frøs litt de siste timene, men jeg fikk låne en ekstra genser og det hjalp på! Var merkelig å si at jeg frøs, for det har jeg egentlig ikke gjort siden jeg kom hit!
Mens vi satt i paviljongen som var der så begynte det å regne skikkelig og det haglet litt også! Men det jeg ikke likte i det hele tatt var at når det begynte å bli mørkt så begynte det å lyne og tordne, og jeg kan ikke for det, men lyn og torden skremmer meg skikkelig!!


Da vi kom hjem var vi en liten gjeng hos Quinn og vi så på tv en liten stund før vi måtte hjem! Alt i alt en morsom dag, men også kald!! Må egentlig si jeg likte ganske godt å fryse litt! Hehe!!

-Astrid-

3 kommentarer:

  1. Så kjekt dokke har det Astrid :) Alltid spennande å sjekka bloggen din. Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. slenge meg på den! masse kjekke aktiviteter :) nyta kvar ein dag du har uten regn, blir nok av d når du vende nasen hjem ijen. Eg reise hjem imårå - blir merkeligt at du ikkje komme t å vær der!
    Gla i deg <3

    SvarSlett
  3. Sko gjerna ha vore hima når du kom him eg o, men eg ska prøva å skypa med deg å mamma på torsdagskveld for dokke! :D <3 Glede meg te det!! <3

    SvarSlett