Sider

3. sep. 2011

Dress up Party!

Hallo hallo alle sammen!
Nå sitter jeg på rommet mitt og blogger, er så trøtt at jeg skal legge meg rett etter på! Haha! Og dere skal vel stå opp om et par timer tenker jeg! Men altså, jeg har da offisielt gått en hel uke på amerikansk high school og det syntes jeg er ganske tøft! Noen av de pre-testene vi har tatt har vært litt vanskelige, for de er basert på det de lærte i fjor, og jeg var jo ikke her i fjor, men heldigvis så teller ikke de på karakterene! Men idag hadde vi faktisk en pre-test i U.S History som jeg er ganske fornøyd med! Det var å kunne statene i Amerika, og, guess what!! De kan jeg!!
Okei, men tilbake til det jeg har gjort på! I kveld så var vi 7 jenter som var på et dress up party! Der fikk vi låne kjoler og smykker som vi hadde på oss! Så spiste vi middag og dessert og hadde skikkelig koselig! Møtte også enda en ny utvekslingsstudent fra Norge, Ingrid, som kom her for ca 2 dager siden!





Det var skikkelig morsomt og festlig å kle seg ut å bare ha det gøy! Selvfølgelig var det gammeldagse kjoler vi kledde oss opp i!






Nå skal jeg sove og jeg skal IKKE ha alarm på!! Jeg gleder meg!! Haha ! God Natt/God Morgen!

-Astrid-

1 kommentar: