Sider

2. sep. 2011

Hei Hei Hei!

Hallo hallo alle sammen,
Beklager at jeg ikke har blogget så mye i det siste, men det har skjedd så mye med skolen og nye ting å vende seg til at jeg har rett og slett ikke hatt tid! Igår var jeg jo selvfølgelig på skolen først, det var Even-Day igår og etter skolen var jeg, Brittany, Hannah, Rosalie og Connor og spiste på Inn'Nout som er en restaurant som selger ganske lik mat som på Kopparen hjemme i Kopervik ! (altså burger og chips for de som ikke vet hva Kopparen er) Etter at vi hadde spist gikk vi til Hannah og så en film som het "Ferris Buelers day off" eller noe i den duren, den var ganske morsom! En amerikansk klassiker!









Idag har jeg også vært på skolen og jeg fikk lekser i Algebra til tirsdag, så jeg tenkte jeg skulle få unnagjort litt av det nå! Fikk også utlevert gym klærne mine idag, alle har like klær i gymmen med skolens navn og maskot på! Ganske Amerikansk må jeg si!

Håper alle hjemme har det bra!

-Astrid-

2 kommentarer:

  1. Så kult Astrid! Hørres knall kjekt ut! Må legga ut masse bilder, e kjempe kjekt å fulla me på ka du jørr på. Stå på! :D

    Klem fra Martha Helen

    SvarSlett
  2. In'N out va jo den me va på på LAX den gongen.. suns de har knall goe burgerar der..MYE bedre enn Mc'n!

    Spesielt me at alle har samme kler i gymmen da?

    SvarSlett