Sider

12. sep. 2011

Bilder og oppdatering!

Hallo hallo!!
Nå har jeg vært på grav plassen og tatt bilder av minnesmerket som jeg lovet jeg skulle!



I helgen så var jeg å hadde det gøy ved Lake Mead sammen med en gjeng jenter og gutter fra kirken! Jeg prøvde meg på Wakeboard, snowboard på vann, noe jeg aldri trodde jeg skulle tørre! Sant skal sies at jeg klarte ikke å stå oppreist men jeg prøvde ihvertfall og det er jeg stolt av! Jeg prøvde også tubing og det fikk jeg til! Jeg hadde det skikkelig gøy!






Var også på et orienterings møte med ICES som er den amerikanske underorganisasjonen min, der gikk de gjennom alle reglene og retningslinjene som vi må følge på skolen og hjemme osv. Alle utvekslingsstudentene som bor rundt i Las Vegas var der! Var i grunn en god gjeng!

Nå er jeg akkurat ferdig med historie lekser som er til torsdag og jeg sitter å ser på lynet som slår ned et godt stykke herfra! Hører ikke noe særlig til tordenet så det er ikke så skremmende som det pleier å være når det er nærme! Siden jeg har gjort noe av leksene som ikke skal leveres før på torsdag så får jeg forhåpentligvis tid til å gjøre litt andre ting enn bare lekser denne uken!! Gleder meg til det!

-Astrid-

2 kommentarer:

  1. Såg kjekt ut! :D

    SvarSlett
  2. For ein fine markering!
    Wakeboard såg sjukt gøy ut, eg e SÅ mesunnelige!

    SvarSlett