Sider

21. sep. 2011

No homework!! What to do???

Hallo hallo alle sammen,
Jeg har egentlig ingenting skikkeligt nytt og spennende og blogge om, men jeg gjør det for det om! Det har seg nettopp slik at jeg er kommet opp i en uvanlig situasjon som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med! (haha, joda, jeg vet det) Du ser det at jeg ikke har mer lekser igjen idag, og kan dermed gjøre hva jeg vil en hel ettermiddag!! Det er ikke hverdagskost skal jeg si dere!! Så jeg nyter det!

Igår var jeg forresten på Soccer Intermurals, som er fotball treninger før tryouts! Det var gøy, men også veeeeeeldig VARMT!! Du kan trygt si at jeg ikke er vant til å ha fotball trening i 37 varmegrader og stekende sol! Men heldigvis så blir det forhåpentligvis kjøligere i løpet av et par uker! Skal på enda en trening i morgen, og værmeldingene sier enda en dag med 37 grader, så Wish Me Luck!

-Astrid-

2 kommentarer:

  1. Hørres herligt ut uten lekser ja! Kjekt me fotball da, men skjønne det blir varmt når det e så mongen grader ja ;)

    SvarSlett