Sider

31. aug. 2011

Slipper Naturfag!!!

Hallo,
Jeg ble så glad i dag da jeg fant ut at jeg slipper å ta kjemi her dette året å kunne ta gym, eller P.E som det heter her istedet! Så nå skal jeg ha gym i siste time annenhver dag, og treneren sa vi skulle løpe 4 runder rundt The football field, eller 1 mile hvis du heller vil si det slik, hver gang for så å fortsette med andre aktiviteter! Jeg gleder meg faktisk til å løpe ute!!

                                                        Random bilde; sååå glad ble jeg ;-)

Nå har jeg sittet å holdt på med et essay i spansk som ikke skal leveres før 13 September, og jeg er ferdig, haha! Men det er alltid deilig å være tidlig ferdig med ting! Andre dagen på skolen må jeg si var mye mer interessant enn den første for idag så begynte faktisk timene og vi satt liksom ikke bare der å stirret på klokken!

-Astrid-

3 kommentarer:

  1. SÅ bra!! :D 1 mil aen kvar dag, wow, glad det e deg å ikkje meg! sporty!

    SvarSlett
  2. Kristin ;)
    one mile, ikkje ei mil ;)

    Men uansett Astrid, det e bra d ;)
    Klem fra mamma

    SvarSlett
  3. haha, kristin!

    SvarSlett