Sider

2. aug. 2011

Avskjeds Party!

I går hadde jeg besøk av mine flotte venninner og jeg hadde et aldri så lite avskjeds party! Er jo enda en uke til jeg reiser, men det var denne dagen som passet best til å få samlet flest mulig på en gang. Det var super koselig å sitte ute på terrassen og bare ha det hyggelig!
Jeg fikk noen kort og gaver og jeg fikk en helt fantastisk bok som Annette, Nora-Serine, Camilla og Kristin hadde laget i stand til meg, der de hadde fått mange til å skrive til meg! Jeg ble helt rørt av alt det fine folk hadde skrevet til meg! Tusen Takk! Den boken skal jeg ha med meg og dra frem når jeg savner alle hjemme!
Nå kjenner jeg virkelig at det begynner å nærme seg nå, fordi jeg har måttet si hade til mange venner allerede! Men det har liksom ikke gått helt opp for meg enda at jeg ikke skal se dem på 1 år. Tror det først går opp for meg når jeg er kommet over til Amerika!
Det var også noen som ikke kunne komme igår pga ferie reiser! Det var jo selvfølgelig trist, men jeg håper dere har det gøy på ferie og at jeg får sett mange av dere før jeg reiser!

-Astrid-

4 kommentarer:

  1. så kosligt da! kjekke bok å ha når du lengte him de:)

    SvarSlett
  2. Så kjekkt, Astrid! :) du får kosa deg ei gru når du reise bort, såsnakkast me sikkert på skype elle noge sånt, me leve jo i samme tidsone såe!:D God tur!<3

    SvarSlett
  3. For ein flotte gjeng - trist å reisa fra, men utroligt kjekt å komma hjem igjen t om et år!

    SvarSlett
  4. Hei Astrid !

    Ønske deg god tur !
    Skal følge med deg på bloggen din :)

    Klem fra tante Irene

    SvarSlett