Sider

21. aug. 2011

Having a great time!

Hei igjen!
Igår hadde jeg en super morsom kveld, den startet med at vi var på et party hvor alle utvekslingsstudentene som var kommet til Las Vegas og deres vertssøsken var på. Jeg fikk møte 6 andre utvekslingsstudenter fra Norge, Sverige, Slovakia og Kina. Det var skikkelig morsomt! Vi spiste pizza, pratet og spilte Just Dance på wii.


Kristin, som var den ene fra Norge som jeg ble kjent med hadde bursdag i går så vertsfamilien hennes hadde laget bursdagskake til henne!

Senere på kvelden så var vi en gjeng som var på et slags disko i det ene kirkebygget, det var også gøy! Vi danset og hadde det kjempe gøy! Etterpå var vi så varme at vi gikk hjem til der jeg bor og hoppet i bassenget. Der var vi vel i ca en time før det var "kveld" og alle gikk og la seg! Har ingen bilder fra dansen, men tok en del bilder på partyet!



-Astrid-

4 kommentarer:

  1. Så bra at du kose deg! De hørtes kjekt ut :-D

    SvarSlett
  2. Det såg kjekt ut da, bor dei andre så e utveklingsstudentar longt vekke da? Ska de gå på samme skole så deg elns? :)

    SvarSlett
  3. Flesteparten av dei ska gå på samme skole som meg ;)

    SvarSlett
  4. Hørres kjempe kjekt ut. E godt å hørra at du kose deg å har det gøy! Knall å lesa på bloggen din, glede meg te kvar gång det komme nye innlegg :D

    Klem Martha Helen

    SvarSlett