Sider

27. aug. 2011

Party, Shopping and Rain!!!

Hallo hallo,
Idag hadde jeg eg kjempe kjekk dag! Den begynte med at jeg og Brittany gikk på Walgreens og Walmart. Vi handlet litt diverse og så fikk jeg smakt på noe som kalles for Slurpies, ligner i grunn veldig på det vi hjemme kaller for Slush! Det var interessant, annerledes og det bruste liksom på tungen! Etterpå så vasket vi litt og så en film! Haha, jeg var litt trøtt så jeg sovnet på sofaen!
Etter filmen så gikk vi sammen med Hannah og Rosalie på "The Band Party" som var en slags get together for alle de som går i Marching Bandet! Det var skikkelig morsomt og de som vi var hos hadde en gigantisk hage!






Det var superkoselig, vi satt og pratet og hadde det hyggelig! Etter en stund bestemte vi oss for å ta litt bilder i solnedgangen!




Så ble vi hentet av Kathy og for avgårde på shopping! Jeg trengte klær til skolestart på  mandag! Ble skikkelig fornøyd, fikk 8 plagg for til sammen 400 kroner så det var ikke feil! På vei hjem fra shopping så lynte det og det regnet litt!!!! Det var deilig å kjenne regnet igjen etter to uker uten! Du ser det så vidt på bildet under!

Vil også få med at på torsdag så var vi på en piknik i en park ved siden av kirken! Det var kjempe koselig! Etterpå gikk alle bort til Jeanie(vet ikke helt hvordan det staves) og så en stumfilm, som faktisk var ganske morsom! Senere den kvelden var vi en liten gjeng hos oss og vi lekte Human Knot, eller tante knute om du vil!




-Astrid-

2 kommentarer:

  1. Glede meg t du bjunne på skolen <3

    SvarSlett
  2. Wow, så fint der va der da! Ser ut så du har det supert, det like me! <3

    SvarSlett