Sider

16. aug. 2011

New York, New York!

Nå har jeg kommet meg til New York City og har blitt kjent med mange hyggelige folk! Igår da vi kom til hotellet så bare slappet vi av, spiste middag og la oss ganske tidlig, var veldig trøtt etter jetlagen!
Idag våknet vi ca kvart over 6 og spiste frokost klokken 7 før vi tok bussen til byen klare for sightseeing!

I byen hentet vi guiden vår Mike og han guidet oss rundt i New York City! Vi var innom, Grand Central, Times Square, Central Park, Upper East Side og mye mer! Klokken 1 fikk vi fritid og da var jeg på gruppe med; Camilla, Anna, Vilde og Margrethe! Noen skikkelig koselige jenter!












På søndagen så regnet det hele dagen så alt gikk ikke etter planen. Den ene bussen punkterte, det var heldigvis ikke den bussen jeg satt i så vi fortsatte inn til byen. Fikk se Ground Zero og vi tok ferjen forbi frihetsguddinnen. Om kvelden søndag måtte vi pakke og jeg var i den første gruppen som skulle dra til flyplassen og vi måtte møte i resepsjonen klokken kvart over to om natten så du kan si vi var trøtte!


Fikk unna litt shopping på søndagen når regnet øste ned! Vi var da i SoHo og shoppet! Nå er jeg kommet til Las Vegas og det er super VARMT her! Vertsfamilien er skikkelig koselige og hyggelige så jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dem! Håper alle hjemme har det fint !

-Astrid-

4 kommentarer:

  1. Lett me på ein jentetur t NYC ved ein seinare anledning ja!!? Glede meg t mer oppdatering!

    SvarSlett
  2. Så kjekt du har det Astrid ! Eg misunne deg te tusen :D

    SvarSlett
  3. Kjekt å lesa på bloggen din Astrid. :)
    Ser fra til skypedate på lørdag
    Klem fra mamma

    SvarSlett
  4. såg kjempekjekt ut :D

    SvarSlett