Sider

23. aug. 2011

Freshman Orientation!

Hallo hallo,
Idag så har jeg vært på Freshman Orientation på skolen, som er en slags omvisning for 9'ende klassingene, eller the Freshman's! Jeg selv er junior, men siden jeg ikke er kjent på skolen så var jeg med!


Det begynte i gymsalen hvor rektor pratet litt også "the student body President" sa noen ord før det ble litt underholdning med cheerleader oppvisning og skolekorpset spilte "the fight song"!



Det var veldig gøy å se på, liksom skikkelig amerikans high school spirit! Hjemme i Norge så har vi jo ikke cheerleaders på skolen eller en egen sang til skolen så det var stilig å se det som vi vanligvis bare ser på film!

Som dere ser så ble vi guidet rundt i skolebygget med stil! Super Mustang Girl, å Super Mustang Boy!




Så, om dere ikke har fått det med dere så skal jeg gå på Shadow Ridge High School, home of the Mighty Mustangs!!


                                                 S----R---H---S---Go--Fight---Win!

-Astrid-

1 kommentar:

  1. Litt forandring fra Kopervik Videregående eller? :) Kos deg og nyt det.

    Klem fra mamma

    SvarSlett